باتری پشتیبانی داخلی باسکول

صفحه اصلی » مرکز آموزش » باتری پشتیبانی داخلی باسکول

باتری پشتیبانی داخلی باسکول

 

باتری پشتیبانی داخلی باسکول

باسکول پند دارای باتری است که هنگام قطع برق دستگاه بدون وقفه تا حداقل 4 ساعت به عملیات توزین ادامه دهد .

استفاده از برق شهر و سوئیچ نمودن از برق شهر به باتری در هنگام قطع برق و نیز شارژ مجدد باتری ، به صورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام می شود ، باتری و مدار الکترونیک مربوطه نیاز به هیچگونه عملیات سرویس و نگه داری خاصی نخواهد داشت اما رعایت نکات زیر موجب افزایش طول عمر باتری باسکول میگردد :

1 – جهت افزایش طول عمر مفید باتری لازم است که باتری برای مدت طولانی ثابت و بدون استفاده نماند ازاین رو در صورتی که از باسکولت در محلی استفاده می نمایید که با قطعی متوالی برق مواجه نیستید ، هفته ای یکبار دو شاخه دستگاه را از پریز برق خارج کرده و دستگاه را با استفاده از باتری روشن نمایید تا باتری باسکول کاملا خالی شود سپس دستگاه را دوباره به برق شهر متصل کنید .

2 – هنگام استفاده از باسکول دیجیتال در حالت عادی دقت نمایید که دستگاه حتما به پریز شهر متصل باشد .

3 – در زمان قطع برق از روشن گذاشتن بی دلیل دستگاه خود داری نمایید .

4 – در صورتی که مدت زمان کوتاهی نیاز به استفاده از باسکولت ندارید با استفاده از کلید روشن و خاموش اصلی دستگاه را خاموش کنید .

5 – هنگام خاموش بودن دستگاه دو شاخه آنرا از پریز خارج نکنید .

6 – پس از هربار قطع برق و استفاده از باتری لازم است باتری کاملا شارژ شود ، به این منظور بین هر دوبار متوالی استفاده از باتری ، دستگاه باید مدت زمان کافی به برق شهر متصل باشد .

 

یاد آوری

در صورت استفاده صحیح از باتری دستگاه حداقل به مدت یکسال به خوبی عمل خواهد کرد در صورتیکه نیاز به تعویض باتری باسکول داشتید با واحد خدمات پس از فروش باسکول تماس حاصل نمایید تا این عمل به صورت تخصصی صورت پذیرد چرا که هر گونه اشتباه در اتصال سیم های باتری می تواند باعث ایجاد صدمات شدیدی برای شما و دستگاه گردد .

در صورتی که با مسایل فنی برق آشنایی دارید ، به ترتیب جهت تعویض باسکول اقدام نمایید :

1 – با تماس با واحد خدمات پس از فروش باسکول ، باتری مناسب دستگاه خود را تهیه کنید .

2 – ابتدا دستگاه را خاموش نمایید .

3 – محل قرارگیری باتری باسکول در زیر نمایشگر و پشت پایه آن می باشد چهار پیچ محفظه باتری را توسط پیچ گوشتی چارسو باز کنید .

4 – پس از جدا نمودن محفظه ی باتری اتصالات باتری کهنه را جدا کنید .

5 – باتری نو را در محفظه قرار داده اتصالات باتری را دقیقا مطابق قبل قرار دهید .

6 – محفظه را در جای خود قرار دهید و پیچ هارا محکم کنید .

 

توجه کنید :به فیش های مثبت و منفی باتری و سیم های مربوطه دقت نمایید .

در مورد نویسنده : پند الکترونیک
فروشگاه پند الکترونیک کارمانیا ، یکی از اولین مراکز ارائه و خدمات پس از فروش سیستم های توزین دیجیتال در استان کرمان بوده و همواره در خصوص ارائه سیستم های توزین خصوصا فروشگاهی در این استان پیشتاز بوده است.

ارسال نظر

16 − 6 =