ساعت و تاریخ باسکول پند

صفحه اصلی » مرکز آموزش » ساعت و تاریخ باسکول پند

ساعت و تاریخ باسکول پند

 

 

ساعت و تاریخ باسکول پند

باسکول پند علاوه بر محاسبه مجموع ، قابلیت نمایش ساعت و تاریخ و چاپ بر روی قبض را دارا می باشد .

در صورتی که برای مدت حدود 30 ثانیه توزین صورت نگیرد ( نمایشگر 0.000 را نشان می دهد ) باسکول به حالت نمایش ساعت رفته ، ساعت به صورت HH:MM روی نمایشگر نشان داده خواهد شد ، در این حالت در صورتی که کلیدی فشار داده شود یا توزینی صورت پذیرد ، نمایش به صورت عادی وزن باز می گردد .

کلید TARE را جهت نمایش تاریخ در حالت عادی کار باسکول و در هنگامی که وزن نمایش داده شده 0.000 است فشار دهید .

 

تنظیم تاریخ و ساعت باسکول 

ساعت باسکول 90000 با دارا بودن باتری پشتیبان حتی هنگام خاموش بودن باسکول دیجیتال نیز اطلاعات تاریخ و ساعت را حفظ نموده و نیازی به تنظیم مجدد هنگام روشن کردن دستگاه ندارد ، اما در صورتی که به هر علت سیستم ساعت از تنظیم شود ، جهت تنظیم مجدد به روش زیر اقدام کنید :

1 –  : باسکول فروشگاهی را خاموش کنید و سپس کلید CLEAR را فشرده و همزمان باسکول را روشن کنید ، کلید را تا ظاهر شدن عبارت SETUP روی نمایشگر فشرده نگه دارید .

2 – : پس از چند لحظه ، ساعت و دقیقه سیستم روی نمایشگر نشاده داده شده ، ساعت در وضعیت چشمک زن است ، با فشردن متوالی کلید PRINT می توانید ساعت را تنظیم نمایید .

3 –  : کلید TARE را فشار دهید ، نمایش ساعت ثابت شده به صورت چشمک زن در می آید ، با فشار دادن کلید PRINT دقیقه را نیز تنظیم نمایید .

4 – : با فشار کلید TARE ، تاریخ باسکول دیجیتالی روی نمایشگر ظاهر می شود ، مانند بالا با استفاده از کلید PRINT و TARE ، سال و ماه و روز را به ترتیب تنظیم کنید .

5 –  : پس از انجام این مراحل باسکول با شمارش معکوس واحد حالت عادی توزین می شود .

در مورد نویسنده : پند الکترونیک
فروشگاه پند الکترونیک کارمانیا ، یکی از اولین مراکز ارائه و خدمات پس از فروش سیستم های توزین دیجیتال در استان کرمان بوده و همواره در خصوص ارائه سیستم های توزین خصوصا فروشگاهی در این استان پیشتاز بوده است.

ارسال نظر

3 × 5 =