تعمیر باسکول در کرمان

صفحه اصلی » وبلاگ » تعمیر باسکول در کرمان

تعمیر باسکول در کرمان

تعمیر باسکول در کرمان

 

تعمیر باسکول پس از خرید باسکول دیجیتال حائز اهمیت است و باید اساس خرید قرار گیرد ، تعمیرات باسکول باید توسط افراد آموزش دیده صورت گیرد زیرا قطعات باسکول دیجیتالی حساس می باشند و تعمیرکار زمان تعمیرات باسکول دقت بالایی به کار می برد .

باسکول به دلیل داشتن ابعاد بزرگ و وزن سنگین دستگاه تنها در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در کارخانه ها افرادی که با باسکول ارتباط مستقیم دارند معمولا از نصاب باسکول طریقه ی صحیح استفاده را آموزش می بینند ، در پک خرید باسکول دیجیتال نیز دفترچه راهنمای استفاده از باسکول دیجیتال وجود دارد که با مطالعه دفترچه می توان به راحتی از دستگاه استفاده نمود .

تعمیرات باسکول را به افراد غیر مجاز نسپارید زیرا با دستکاری باسکول دیجیتال توسط افراد غیر مجاز در مدت گارانتی خدمات باسکول غیر فعال می گردد و خدمات انجام شده متحمل هزینه می گردد ، برای استفاده از خدمات پس از فروش باسکول و جلو گیری از آسیب دیدن دستگاه با بروز مشکل با مشاورین ما در مرکز تعمیرات باسکول دیجیتال در کرمان تماس حاصل نمایید .

باسکول پند  برند معروف در صنعت باسکول می باشد که دارای خدمات پس از فروش بسیار قوی می باشند که بیشترین سهم بازار مصرفی ایران مختص این دو کارخانه است .

پند الکترونیک کرمان مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتالی پند می باشد که پس از فروش دستگاه خدمات ارائه شده در مدت گارانتی توسط پند الکترونیک رایگان می باشد و با به پایان رسیدن دوره گارانتی تعمیرات باسکول دیجیتالی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی محصول ارائه می گردد .

 

پند الکترونیک کرمان نمایندگی و خدمات پس از فروش شرکت پند الکترونیک میباشد

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

در مورد نویسنده : پند الکترونیک
فروشگاه پند الکترونیک کارمانیا ، یکی از اولین مراکز ارائه و خدمات پس از فروش سیستم های توزین دیجیتال در استان کرمان بوده و همواره در خصوص ارائه سیستم های توزین خصوصا فروشگاهی در این استان پیشتاز بوده است.

ارسال نظر

5 × پنج =