لودسل فشاری ZEMIC

صفحه اصلی » وبلاگ » لودسل فشاری ZEMIC

لودسل فشاری ZEMIC

 

 

لودسل فشاری ZEMIC

در اینجا به بررسی لودسل فشاری ZEMIC می پردازیم که امروزه در تولید ترازو دیجیتال و باسکول دیجیتال بسیار استفاده می شود. تنوع تولیدات لودسل های ZEMIC بسیارند و لودسل ماهیت اصلی ترازو و یا باسکول را شکل می دهد. لودسل ZEMIC (زمیک) با استفاده از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. لودسل فشاری ZEMIC دارای درجه محافظت IP68 است. محافظت به معنای مقاومت لودسل فشاری در برابر آب و گردوغبار است و لودسل فشاری ZEMIC قابلیت کارکرد در آب عمیق و محیط پر از گردوخاک را دارد. لودسل فشاری چند ستونی قابلیت توزین در گوشه را نیز دارند. لودسل فشاری ZEMIC دارای 4 ستون است -اینجا توضیح این مهم ضروری است که استفاده از 4 ستون در لودسل مقاومت لودسل را افزایش می دهد و حساسیت فوق العاده بالایی به هنگام توزین دارد- که 16 Strain Gage برای لودسل تعبیه شده است. Strain Gage به همان سنسورهای اندازه گیری اشاره دارد و در برابر وزن های مشخص شده مقاومت خود را حفظ می کنند. باید اذعان کرد که Strain Gage تنها در دستگاه ها و ماشین آلات الکترونیکی کارایی دارد. لودسل شرکت زمیک آزمایش های خستگی و برگشت پذیری را به خوبی گذرانده است. تمامی اتصالات لودسل با استفاده از لیزر جوش خورده اند تولیدات شرکت ZEMIC دارای تائیدیه بین المللی OIML هستند. گواهی بین المللی OIML از سوی سازمان جهانی مترولوژی ارائه می شود. به علم میزان و اندازه گیری مترولوژی گویند. لودسل فشاری ZEMIC دارای استاندارد ATEX هستند. گواهی ATEX بر اساس تعاریف اتحادیه اروپا EU به صنایع و یا مشاغلی می گویند که از نظر محیطی و جوی در مرحله خطر هستند. در واقع این ماشین آلات برای محیط های پر خطر طراحی و ساخته می شوند.

شرکت ZEMIC در شمار مشهورترین تولیدکنندگان تجهیزات اندازه گیری قرار دارد و از سوی صنایع هوانوردی چین مدیریت می شود. تولیدات شرکت ZEMIC بر پایه 8 مرجع استاندارد بین المللی تولید می شود. لودسل فشاری ZEMIC با تائیده های OIML، CE، ROHS، PCT، IP، FM، ATEX، NTEP تولید می شوند. حدود 50 سال از حضور شرکت ZEMIC در عرصه بین المللی و جهانی می گذرد و هر دوره بر اعتبار و کیفیت و کارایی محصولات ZEMIC از جمله لودسل ترازو و لودسل باسکول افزوده شد. شبکه فروش جهانی شرکت ZEMIC سبب شد در صنایع اندازه گیری الکترونیک، نرم افزارهای وزنی، سیستم اندازه گیری و کنترل صنایع هوا و فضا و ایمنی خودرو حضور درخشانی داشته باشد. محصولات ZEMIC به عنوان محصولات رقابتی نیز شناخته می شوند و همین امر موجب تغییر ایدئولوژی اندازه گیری از سوی شرکت ZEMIC شد. لودسل فشاری ZEMIC کاربردهای گوناگون و متنوع دارد. می توان از لودسل فشاری در باسکول سنگین مانند باسکول تریلی، باسکول کامیون، باسکول قطار و توزین انواع سیلو و مخازن استفاده کرد و به راحتی نیرو فشار یا وارده را اندازه گیری می کند. تنها نقطه ضعف لودسل فشاری ZEMIC قیمت های گران آن ها است هرچند کیفیت و علمکرد لودسل زمیک این موضوع را مرتفع می سازد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره لودسل فشاری چند ستونی ZEMIC (زمیک) با همکاران ما تماس بگیرید.

در مورد نویسنده : پند الکترونیک
فروشگاه پند الکترونیک کارمانیا ، یکی از اولین مراکز ارائه و خدمات پس از فروش سیستم های توزین دیجیتال در استان کرمان بوده و همواره در خصوص ارائه سیستم های توزین خصوصا فروشگاهی در این استان پیشتاز بوده است.

ارسال نظر

چهارده + بیست =